برتر جامه، تولید کننده تیشرت و لباس کار

۸ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

تی شرت تبلیغاتی متناسب با جنسیت

تولید تی شرت تبلیغاتی و لباس های تبلیغاتی یکی از پرطرفدارترین و عمومی ترین هدایای تبلیغاتی است که امروزه مورد استفاده تبلیغات کنندگان قرار میگیرد ولی باید همواره این مطلب را مد نظر قرار داد که همراه با تیشرت و لباس کار تبلیغاتی چه تاثیر و پیامی را به مخاطبین خود منتقل می کنیم و حتماً می بایست برنامه تبلیغاتی مشخصی را دنبال نماییم. در واقع عدم داشتن هدف و برنامه صحیح در تبلیغات فقط باعث شکست و نتیجه ندادن هزینه های تبلیغات توسط این هدیه تبلیغاتی فراگیر خواهد بود.

برخی از رایج ترین اشتباهاتی که شرکتها در استفاده از تی شرت  انجام میدهند بدین شرح اند:

  • حتماً باید لباس و یا تی شرت تبلیغاتی برای مردان و زنان بطور جداگانه در نظر گرفته شود و برای جنسیت افراد ارزش و دقت نظر وجود داشته باشد و مخاطبین این عمل شما را به گونه ای احترام به شخصیت و جنسیت خویش در نظر میگیرند.

انواع تیشرت تبلیغاتی

  • مشکل بعدی آنست که در تولید تی شرت و لباس تبلیغاتی باید برش و حتی رنگ متفاوتی را برای مردان و زنان در نظر گرفت و تفاوت های فرم بدنی و نیز اشتیاق و علاقه هر جنس به رنگها را در نظر داشت. رنگ لباسی که برای خانم ها در نظر میگیرید باید شادتر و جذابتر باشد و شاید ظرافتهای متفاوتی را هم در دوخت و طرح باید رعایت کرد.

تیشرت تبلیغاتی

  • نکته بعدی مطلب یا آرمی ست که روی تی شرت یا لباس تبلیغاتی چاپ می کنید . بسیار مهم است که تبلیغ و چاپ شما به گونه ای ظریف و نامحسوس باید باشد تا در نگاه اول جلب توجه زیادی نداشته باشد در غیر اینصورت افراد از پوشیدن آن خودداری خواهند کرد حتی توصیه میشود که تبلیغ در نقطه ای که از نمای روبرو دیده میشود نباشد مثلا روی آستین یا لبهای پایینی لباس از کنار قرار بگیرد.

تی شرت

تیشرت

  • یکی از بهترین روشها برای جلوگیری از اتلاف هزینه هایمان در تبلیغات بر روی تی شرت تبلیغاتی و یا لباس های تبلیغاتی الگو برداری از کارهای مشابه از شرکتهای معروف و دارای اعتبار است البته این بدین معنی نیست که شرکت های معروف همیشه کار صحیح را انجام میدهند ولی می تواند ایده ها و یا نوآوریهای بهتری را در ذهن شما باعث گردد و یا شاید روشهای بهتری را برای نمایش آرم و لوگوی خود بر روی تی شرت های تبلیغاتی بیابید.

 

 

شرکت هدایای تبلیغاتی ادگیفت

ترجمه و تالیف : مهرداد رکنی نژاد / کارشناس ارشد تبلیغات بازرگانی

هرگونه برداشت و کپی برداری از مطالب سایت بدون درج لینک و ماخذ ممنوع می باشد.

reference : https://adgift.ir

۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۷:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohsen bahadori

آشنایی با چاپ سیلک

چاپ سیلک اسکرین (Silk Screen)

چاپ سیلک‌اسکرین، چاپ اسکرین تکنیکی در چاپ است که بر اساس تکثیر بوسیله استنسیل یا شابلون طراحی شده است. در این روش از پارچه توری ظریفی که در قدیم پارچه ای ابریشمی بود برای ساخت کلیشه استفاده میشده و به همین دلیل به این چاپ چاپ سیلک گفته می شود.

ابتدا از طرح مورد نظر تصویری سیاه و سفید بر روی کاغذ شفاف یا فیلم لیتوگرافی تهیه میشود و سپس آنرا بر روی تور ابریشمی که سطح آن با مواد ژلاتینی حساس به نور آغشته گشته و بر روی قالب یا چهار چوبی از جنس چوب یا فلز قرار می گیرد قرار می دهند و به آن نور  می تابانند. مواد حساس به نور واکنش شیمیایی نشان داده و سخت و مقاوم میشوند و قسمتهایی که نور نخورده براحتی شسته شده و از سطح پارچه یا کلیشه پاک میگردند بدین ترتیب قسمتهایی که باید رنگ از آنها عبور کنند پاک شده و رنگ از سوراخهای پارچه عبور کرده و بر روی سطح مورد نظر یا همان سطح چاپ می نشیند. این عمل را با استفاده از یک کاردک یا تیغه لاستیکی (اسکویی‌جی)  که با فشار دست یا دستگاه کنترل میشود انجام داده و مرکب غلیظ را بر سطح کلیشه یا پارچه می‌گسترانند ، بدین ترتیب رنگ از بخش‌های نفوذپذیر توری به سطح زیرین در زیر کلاف می‌رسد و نقش مورد نظر را می‌توان با رنگ‌های مختلف بر روی سطوح مسطح چاپ کرد.

چاپ سیلک بر روی هدایای تبلیغاتی

از چاپ سیلک میتوان برای چاپ روی هر سطح مسطح و با هر ابعادی استفاده کرد از جمله امکان چاپ بر روی انواع ساک های خرید و ساک های دستی پارچه ای،نایلکس و نایلون، سی دی، دفتر تلفن، سر رسید، آفتابگیر خودرو، تی شرت، چرم، مقوا، آینه، شیشه، جعبه های مختلف از جنس کارتن، تابلوهای صنعتی، تابلوهای اطلاع رسانی، هدایای تبلیغاتی مثل ساعت و کیف و هر هدیه تبلیغاتی با سطح مسطح.

چاپ روی هدایا

با این وجود نباید از معایب این روش چاپ نیز غافل شد از جمله معایب و محدودیتهای این روش چاپ سرعت پایین، تکرنگ بودن مورد چاپی و عدم دقت کافی برای کنار هم قرار دادن رنگها در چاپهای مختلف می باشد و برای چاپ های چند رنگ حتما می بایست طرح به گونه ای اجرا شود تا رنگهای طرح از هم فاصله داشته و در صورت جابجایی هر رنگ در طرح مورد نظر ایراد و خدشه ای بوجود نیاید (در اصطلاح طرح باید بصورت تفکیکی باشد).

چاپ سیلک

چاپ سیلک می تواند به صورت دستی و نیز بصورت ماشینی و توسط دستگاه انجام پذیرد که در حالت ماشینی بالطبع سرعت و همچنین دقت کنار هم قرار گرفتن ، تنظیم و  همنشینی رنگها بسیار بالاتر خواهد بود ولی از روش ماشینی برای تیراژهای بالا و چاپ بر روی مواد با ارزش تر بایداستفاده کرد.

روش چاپ سیلک اولین بار در ژاپن انجام شد. در آن زمان پارچه های ابریشمی برای چاپ کاربرد داشت و به همین دلیل این روش به سیلک (به معنی ابریشم) معروف شد. این روش هنوز هم در بسیاری از نقاط جهان استفاده می شود زیرا هیچ روش چاپی نمی تواند به اندازه چاپ سیلک، مرکب را بر روی سطح منتقل کند و گاهی نیاز است تا چاپ با مقادیر زیادی از مرکب انجام شود و اصطلاحاَ تمامی سطح کار را پر کند در چنین حالتی چاپ سیلک جزء بهترین گزینه ها به شمار  می آید.

هدایای تبلیغاتی و چاپ روی آن

در تصویر زیر تمامی مراحل چاپ سیلک روی هدایای تبلیغاتی مانند تیشرت تبلیغاتی را بصورت ساده نمایش داده ایم.

refrence : https://goo.gl/o7LnUc

۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۷:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohsen bahadori

پاور بانک چیست؟

پاور بانک و پاور بانک تبلیغاتی چیست و چرا نیاز به آن احساس می شود؟ پیشرفت علم و تکنولوژی در دنیای امروز، استفاده از موبایل و تلفن های هوشمند ، لب تاب و تبلت های هوشمند دارای صفحه لمسی ، استفاده از اپلیکیشن های مختلف و نصب و راه اندازی آنها همگی نیاز به انرژی دایم و در دسترسی را می طلبد و همین مسایل مشکل عمده ی باتری و انرژی باتری همراه و در دسترس را برای کاربران به وجود آورده است . به همین دلیل انواع پاور بانک ها در انواع و حجمهای مختلف جهت این نیاز مهم و روزمره وارد زندگی روزمره ما شده اند. در این بخش درباره پاور بانک ، انواع پاور بانک و ویژگیهای پاور بانک ها مطالبی را تقدیم حضورتان می نماییم.
شاید زیاد برای شما پیش آمده که شارژ تلفن همراه ، تبلت یا لپ تاپ در میانه روز و درست در زمانی که نیاز مبرمی به انجام کاری دارید تمام شده و امکان دسترسی به منبع انرژی برای شما میسر نیست و ممکن است در حرکت یا وسیله نقلیه یا فضای نامناسبی باشید. ساده ترین بهترین و سریعترین  راه حل استفاده از دستگاهی قابل حمل و پرتابل است که در صورت نیاز ، شارژ و انرژی مورد نیاز دستگاه شما را تامین کند.

پاور بانک یا شارژر همراه وسیله ای است که با داشتن یک یا چند باتری جداگانه انرژی برق مورد نیاز را در خود ذخیره می کند تا در مواقع مورد نیاز بتواند دستگاه شما را شارژ نماید . این دستگاه در اندازه ها ، اشکال و ظرفیت های بسیار متنوع و گوناگونی برای کاربردها و مصارف مختلف ساخته می شوند. برای شارژ پاور بانک نیازی به شارژر مخصوص و متفاوتی نیست و از انواع شارژر موبایل و تبلت می توان جهت شارژ خود پاور بانک استفاده کرد. طول عمر و میزان ظرفیت پاوربانک ها بسته به نوع باتری های مورد استفاده، متفاوت است. پاوربانک های تبلیغاتی نیز با در نظر گرفتن همین موارد و نیاز مخاطب و استقبال آنها از این قابلیت می تواند گزینه بسیار مناسب و ماندگار و کارایی در بین هدایای تبلیغاتیداشته باشد. زیبایی و تنوع بسیار زیاد پاور بانک های تبلیغاتی نیز امکان انتخاب بسیار زیادی را برای شرکت ارایه دهنده هدیه تبلیغاتی محیا می نمایند.

انواع باتری پاور بانک
1- باتری نیکل کادمیوم: این باتریها چگالی انرژی پایینی دارند و ظرفیت آن ها در صورت اتصال به برق قبل از تخلیه کامل به مرور کم میشود که به این خاصیت مموری افکت گفته میشود ( Memory effect ).
2- باتری لیتیوم یونی : چگالی انرژی آنها دو برابر باتریهای نیکل کادمیومی است و اثر Memory effect  را هم ندارند.
3- باتری لیتیوم پلیمری lipol : چگالی انرژی در این نوع باتری پایین تر است.

ظرفیت و حجم پاور بانک
ظرفیت پاور بانک ، میزان و اندازه شارژی که در باتری پاور بانک قرار داردرا نشان میدهد که با واحد mAh  میلی آمپر در هر ساعت ) سنجیده می شود. برای مثال ظرفیت واقعی یک پاور بانک ممکن است 90% ظرفیت اعلام شده باشد . زیرا مقداری انرژی صرف جا به جایی شارژ از پاور بانک به تلفن همراه می شود.

ظرفیت پاور بانک روی زمان شارژدهی تاثیرگذار است؟ پاسخ ساده ای که به این پرسش می توان داد ، خیر است . عامل تاثیرگذار روی سرعت شارژدهی با جریان خروجی سنجیده می شود نه ظرفیت. جریان خروجی از ۵۰۰mA تا ۱۰۰۰mA می باشد. جریان خروجی دو پاور بانک با ظرفیت های متفاوت ، یکی باشند را در نظر بگیرید . از لحاظ تئوری در مدت زمان مثلا یک ساعت یک تلفن همراه باید به یک میزان شارژ کنند.

دسته بندی پاور بانک
پاور بانک ها از لحاظ ظرفیت و کاربرد به چهار گروه اصلیEconomy class   Business class ,  Special class ,  و luxury class    تقسیم بندی می شوند.
Economy class : پاور بانک های این دسته قیمت کم و نهایت ظرفیت رایج آن ۲۲۰۰mAh می باشد. به طور کلی می توان گفت ظرفیت آن ها زیر ۳۰۰۰mAh است . این دسته از پاور بانک ها برای شارژ تلفن همراه در مواقع ضروری مناسب می باشند و مزیت این مدل از پاور بانکها اندازه کوچک و وزن کم آنهاست به گونه ای که براحتی آنها را میتوان در جیب قرار داد و همه جا همراه خود داشت.

 پاور بانک ارزان پاور بانک خاص

Business class : این پاور بانک ها قیمت بالاتری نسبت به دسته ی قبلی دارند و از لحاظ تئوری قادر به شارژدهی بیش از یک دستگاه می باشند. ظرفیت آن ها ۳۰۰۰mAh تا بیش از ۱۰,۰۰۰mAh می باشند. این دسته از پاور بانک ها برای شاژر تلفن همراه و تبلت مناسب است. بیش تر این نوع پاور بانک ها دارای دو پورت می باشند.یکی برای تلفن همراه و دیگری برای تبلت و یا iPad .با خروجی آمپرهای متفاوت.

 پاور بانک

Special class : پاور بانک های این دسته فقط برای شارژ تلفن همراه و تبلت نمی باشد ، برخی از آن ها توانایی شارژ نوت بوک و حتی باتری ماشین را نیز دارند . قیمت و ظرفیت این پاور بانک ها از دو دسته ی بالا به مراتب بیش تر است و بالطبع اندازه و وزن آنها نیز بسیار زیاد است به گونه ای که براحتی قابل حمل نمی باشند و بهتر است در قسمتی از خودرو و یا وسایل مسافرت جایی برای آنها در نظر گرفت.

پاور بانک ظرفیت بالا

luxury class    : این گروه از پاور بانکها حجمهای متفاوتی را می توانند داشته باشند و بیشتر برای استفاده های لوکس و اهدای هدایای ویژه به مخاطبین خاص مورد استفاده قرار میگیرند و علاوه بر پاور بانک و شارژ موبایل قابلیتهایی مانند چراغ مطالعه یا نمایشگرهای خاص و یا مانند پاور بانک های خورشیدی یا پاور بانک سولار قابلیت شارژ بوسیله نور خورشید را دارند.

پاور بانک خورشیدی پاور بانک چرمی

مدت زمان لازم برای شارژ شدن خود پاور بانک بسته به ظرفیت و جریان ورودی متفاوت است . برای مثال پاور بانک های ۲۲۰۰mAh بین ۲ تا ۳ ساعت و پاور بانک های ۶۶۰۰mAh بین ۳ تا ۵ ساعت زمان برای شارژ خود لازم دارند. پاور بانک ها را هم از طریق پریز برق به صورت مستقیم و هم توسط کامپیوتر قابل شارژ است. البته مدت زمان لازم برای شارژ شدن توسط کامپیوتر به مراتب بیش تر است. عمر پاور بانک ها نیز به ظرفیت و کلاس آن ها بستگی دارد و دربازه ی ۳۰۰ تا ۵۰۰ بار شارژ شدن ، متغیر است. اگر قصد دارید تا پاور بانک را برای مدت زمان طولانی استفاده نکنید ، شارژ آن نباید از ۵۰% کم تر باشد ، زیرا که رعایت نکردن این نکته خود عاملی برای کاهش طول عمر باتری می باشد . نکته ی دیگری که در نگهداری پاور بانک باید در نظر داشت ، این است که نباید در محیطی خیلی سرد و یا خیلی گرم قرار داشته باشند. در هنگام خرید نیز این نکته حائز اهمیت است که پاور بانک هایی که از کارخانه خارج می شوند بین ۳۰ تا ۴۰ درصد شارژ دارند ، قبل از استفاده حتما بگذارید تا کامل شارژ شوند.

۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۷:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohsen bahadori

اسپیکر

اسپیکر بلوتوث یا اسپیکر شارژی ابزاری است که با گسترش استفاده از گوشی های موبایل و تبلت و سایر وسایل همراه، روز بروز برای کاربران دارای جذابیت و بیشتری می شود یکی از دلایل آن عدم کیفیت مطلوب پخش صدای خارجی در این ابزارهاست و نیاز به امکان پخش صدا با کیفیت بالا و قدرت زیاد بیش از پیش احساس میگردد. بهترین گزینه برای جبران این کاستی استفاده از اسپیکرهای پرتابل دارای تکنولوژی بلوتوث می باشد . اسپیکرهای جدید با قدرت و اندازه های متفاوت و همچنین قیمت متنوع گزینه ای قابل تامل جهت استفاده به عنوان هدایای تبلیغاتی خاص و نیز هدایای تبلیغاتی جدید فراهم می آورد. انواع مدلهای جدید اسپیکرفلش خور بوده و قابلیت اتصال مستقیم به فلش یو اس بی یا رم موبایل را دارا هستند وحتی به تنهایی قابلیت پخش موسیقی و یا رادیو را دارند. برخی دیگر از انواع اسپیکرها مانند اسپیکر پاور بانک ها همزمان می توانند به عنوان پاوربانک یا شارژر موبایل ، چراغ قوه یا ساعت و نظایر آن مورد استفاده قرار گیرند و هدیه تبلیغاتی نفیس ، مفید و ارزشمندی را جهت تبلیغات و معرفی برند شما فراهم آورند.

۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۷:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohsen bahadori

آشنایی با گلدوزی روی پوشاک

یکی از مهمترین مسایل در تولید هدایای تبلیغاتی برای تولیدکنندگان هدایای تبلیغاتی انتخاب بهترین روش و تکنیک  برای چاپ و نمایش طرح و لوگوی شرکت تبلیغ کننده است و باید بهترین تکنیک برای بیشترین ماندگاری و میزان اثربخشی بر روی یک هدیه تبلیغاتی استفاده گردد. یکی از گزینه های مورد انتخاب خصوصاً بر روی مواد پارچه ای و تولید هدایای تبلیغاتی پارچه ای مانند کلاه تبلیغاتی، تیشرت تبلیغاتی، انواع لباس کار ، کاپشن ، جلیقه، پیشبند و ست های دستگیره آشپزخانه و مواردی از این دست گلدوزی بر روی پارچه می باشد.

گلدوزی هنریست که توسط آن روی پارچه یا اجناس شبیه آن طرح های برجسته توسط نخ های ابریشمی ،نخهای اکریلیک و یا نخهای معمولی ایجاد میکنند.این طرح ها در ابتدا بیشتر شکلهای گوناگون گلها را در بر میگرفت ولی با پیشرفت هنر کم کم طرح های مختلف هم وارد این هنر شد و امروزه هر طرح نشانه و لوگویی را می توان براحتی و با دقت و کیفیت بالا بر روی پارچه ها گلدوزی کرد. در حال حاضر از دستگاههای بسیار پیشرفته برای گلدوزی بر روی هدایای تبلیغاتی مانند تیشرت تبلیغاتی ، تولید کلاه تبلیغاتی کتان و فلامنت و کلاً کلاه های پارچه ای ، انواع لباس کار و لباس فرم ، پیشبند و کالاهای مختلف پارچه ای در تیراژ و مقیاس بالا استفاده میگردد این دستگاهها قابلیت گلدوزی همزمان چند تا چندین عدد را دارا هستند. از مزایای منحصر بفرد گلدوزی ماندگاری دائمی و همیشگی آنست و مادام که محصول و لباس تبلیغاتی یا لباس کار قابل استفاده باشد طرح و لوگوی گلدوزی شده نیز کارآیی خود را داراست.
 مزیت دیگر گلدوزی آنست که تعداد رنگ به کار رفته در آن تاثیری در هزینه آن ندارد برای برآورد قیمت هزینه گلدوزی میزان تراکم و یا اصطلاحاً میزان سوزن خور کار محاسبه می گردد. ولی یکی از محدودیتهای این تکنیک آنست که بر روی کار دوخته شده و آماده نمیتوان گلدوزی انجام داد و همیشه در ابتدا قسمتی از کار برش شده و پس از انجام گلدوزی بر روی آن ادامه دوخت کار انجام میگردد. مزیت دیگر گلدوزی هزینه و قیمت تمام شده پایین آن است که برای کارهای تیراژ وتعداد بالا آنرا مقرون به صرفه می گرداند. با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی مطمئنا در آینده شاهد نوآوری های منحصر به فرد بیشتری در انجام و ارائه این تکنیک خواهیم بود . در ذیل تصاویری از دستگاه گلدوزی کارگاه تولید و دوخت شرکت ادگیفت را ملاحظه می فرمایید.

گلدوزی گلدوزی

دستگاه گلدوزی دستگاه گلدوزی روی کلاه

حداکثر فضایی که دستگاه توانایی گلدوزی بر روی آنرا دارد 20 الی 25 سانتیمتر است که معمولاً برای گلدوزی در قسمت پشت لباس کار و یا تی شرت های تبلیغاتی استفاده می گردد. هر چند در اندازه های بزرگ بهتر است که از چاپ روی پارچه استفاده گردد زیرا تعداد و میزان سوزن هایی که بر پارچه زده میشود در تعداد و سطح زیاد ممکن است به تار و پود پارچه صدمه زده و در نتیجه طول عمر و کیفیت کالای تبلیغاتی نهایی را کاهش دهد.

 

نمونه گلدوزی بر روی  کلاه تبلیغاتی مشتریان ادگیفت:

گلدوزی روی کلاه

منبع: ادگیفت

۲۱ تیر ۹۶ ، ۲۰:۲۱ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohsen bahadori

لیوان تبلیغاتی، تبلیغی برای نوشیدن

بی شک همه ما در طول روز بارها از لیوان، ماگ و لیوان های تبلیغاتی استفاده می کنیم . چای و قهوه از پر طرفدارترین نوشیدنیها در جهان هستند و در کشور ما نوشیدن چای قسمتی جدانشدنی از زندگی و فرهنگ ما را تشکیل می دهد. لیوان های تبلیغاتی در اشکال ، طرح ها و جنس های بسیار متنوعی مانند لیوان پلاستیکی، لیوان سرامیکی، لیوان شیشه ای ، لیوان چینی، لیوان کاغذی، لیوان فلزی و ماگ وجود دارند و در هر مکانی دیده می شوند. برای تبلیغ و نمایش برند، لوگو، شعار و محصول خود چه جایی را بهتر از لیوان های تبلیغاتی می توانیم پیدا کنیم؟ تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ بندی و همچنین فضای بسیار مناسب و عالی جهت چاپ روی لیوان های تبلیغاتی این امکان را به ما می دهند تا از طرح ها و ایده های خلاقانه برای ایجاد یک هدیه تبلیغاتی مفید و خلاقانه و تاثیرگذار استفاده نماییم.همچنین لیوان تبلیغاتی همیشه مورد نیاز و مصرف مخاطبین بوده و براحتی و با میل و اشتیاق از طرف آنها پذیرفته می گردند و بخوبی توسط دریافت کنندگان مورد استفاده قرار می گیرند و بالطبع تبلیغ ما نیز به راحتی در مکانهای مورد نظر راه یافته و میزان عملکرد و تاثیرگذاری این هدیه تبلیغاتی را بالا می برد.

انواع مختلفی از چاپ و حک را می توان بر روی انواع لیوان های تبلیغاتی استفاده کرد. برای لیوان های پلاستیکی ، شیشه ای و چینی از چاپ تامپو که فضای چاپ کوچکی را با رنگ های تفکیکی و جدا از هم و یا بصورت تکرنگ استفاده می گردد. برای تبلیغ و چاپ طرح های بزرگتر و چند رنگ مثل چاپ تصاویر می توان از چاپ انتقالی سابلیمیشن بر روی لیوان سابلیمیشن استفاده کرد. لیوان سابلیمیشن در اصل لیوان سرامیکی است که با پوشش و لایه ای مخصوص برای جذب و انتقال حرارتی طرح چاپی روی آن پوشانده شده و به ما این امکان را میدهد تا طرح پرینت شده را بطور کامل بر روی تمامی سطح لیوان چاپ کرد. در این چاپ امکان چاپ عکس و تصویر بصورت تمام رنگی وجود دارد که در صورت استفاده از طراحی مناسب و زیبا میزان تاثیرگذاری و جذابیت تبلیغات شما را صد چندان می نماید. برای تبلیغ روی لیوان های فلزی و ماگ نیز از سیستم حک لیزر می توان سود جست.

کدام لیوان به عنوان هدیه تبلیغاتی بهتر است؟ ابتدا می بایست مشخص کنیم که بودجه مورد نظر برای هر هدیه تبلیغاتی چقدر است و به چه منظور و برای چه زمانی قرار است که کارایی داشته باشد؟ مشخص است که لیوان تبلیغاتی کاغذی ارزان ترین لیوان است و امکان چاپ سراسری بر روی آن بصورت چاپ افست وجود دارد این لیوان ابتدا بر روی مقوای مسطح چاپ شده و پس از قالب زدن و برش بصورت مخروط بوسیله دستگاه شکل می گیرد پس بهتر است از لیوان کاغذی یا مقوایی در تیراژهای بالا و در مراسم و همایشها و رویدادهای اجتماعی استفاده کرد و بالطبع این هدیه یک بار مصرف بوده و عمر تبلیغی بسیار کوتاهی دارد.

لیوان پلاستیکی تبلیغاتی دارای طول عمر متوسط هستند و قیمت نسبتاً ارزانی دارند. این هدیه تبلیغاتی قابلیت چاپ لوگو و تبلیغ را بصورت تکرنگ یا چند رنگ تفکیکی با استفاده از چاپ تامپو دارد (برای آشنایی بیشتر با انواع چاپ به بخش آشنایی با انواع چاپ در سایت ادگیفت مراجعه نمایید) و رنگ بیرون و داخل آن بر اساس سفارش قابل تغییر می باشد و میزان تاثیرگذاری نسبتاً خوبی هم بر روی مخاطب هدف دارد ولی بهتر است از این هدیه تبلیغاتی برای مدت طولانی استفاده نگردد چراکه بدلیل جنس بکار گرفته شده که مواد ای بی اس و پلاستیک است در طولانی مدت قابلیت و کیفیت خود را از دست میدهد و از نظر بهداشتی خصوصا برای مایعات گرم توصیه نمی گردد.

لیوان پلاستیکی

گروه بعدی لیوان سرامیکی تبلیغاتی است که قیمت متوسطی دارند و از نظر بهداشتی مطلوب اند، لیوانهای سرامیکی بخوبی نزد مخاطب هدف نگهداری و مورد استفاده قرار میگیرد و در نتیجه میزان تاثیرگذاری و زمان نمایش بسیار بالایی را دارند برای چاپ روی لیوان سرامیکی از نوعی چاپ سیلک روی کاغذهای مخصوص بصورت تکرنگ و یا چند رنگ تفکیکی که در نهایت درون کوره حرارت می بیند و اصطلاحاً به آن چاپ کوره ای اطلاق می گردد استفاده می گردد. نوع دیگری از لیوانهای سرامیکی نیز در هدایای تبلیغاتی مورد استفاده زیادی دارد بنام لیوان سرامیکی سابلیمیشن که در اصل همان لیوان سرامیکی است که لایه ایی مخصوص بر روی آن پاشیده شده و امکان انتقال حرارتی هر چاپ و حتی تصویری را بر سرتاسر لیوان می دهد و امروزه بدلیل سرعت و زیبایی و نیز سطح بسار زیادی از تبلیغ که این لیوان در اختیار تبلیغ کننده ها می گذارد با استقبال بسیار زیادی روبروست.

لیوان سرامیکی سابلیمیشن

لیوان های شیشه ایی هم با کیفیت و بهداشتی بوده و امکان حک و یا چاپ کوره بر روی آنها وجود دارد ولی بدلیل شفافیت طرح لوگو و تبلیغ به خوبی لیوان سابلیمیشن روی آنها دیده نمی گردد ولی جذابیت و زیبایی خود را همچنان حفظ می کند.

لیوان شیشه ای

و در نهایت لیوان یا ماگ فلزی که دارای بدنه فلزی یک جداره یا دوجداره (جهت حفظ دمای مایع آن) می باشد و روی آن برای تبلیغ میتوان از حک لیزر و یا چاپ تامپو استفاده کرد که البته از نظر قیمتی از سایر لیوانهای تبلیغاتی گرانتر می باشد ولی در عین حال بالاترین میزان ماندگاری را داشته و بدلیل بدنه استیل خود هم بهداشتی هستند و هم احتمال شکستن مانند لیوانهای سرامیکی یا چینی را ندارند.

لیوان فلزی

مزیتهای استفاده از لیوان های تبلیغاتی:

  • امکان استفاده مداوم و همیشگی از این هدیه تبلیغاتی ( بدلیل تنوع و هزینه پایین و تاثیرگذاری بالا)

  • دریافت پاسخ و تاثیرگذاری سریع

  • امکان استفاده از طرح های متفاوت و خلاقانه ولی متنوع و متمایز از تبلیغات قبلی

  • ایجاد آگاهی و معرفی محصولات متفاوت و انجام تبلیغات موثر

  • امکان ورود تبلیغات شما به محیط کار و حتی منازل و خانواده مخاطبان هدف

  • ایجاد تبلیغات انگیزشی و توسعه وفاداری و تولید نتایج و رفتار مثبت در بین کارکنان خودتان (با استفاده از لیوانهای تبلیغاتی شرکت در محیط داخلی شرکت و بین کارکنان)

و بالاخره اگر تاکنون اقدام به استفاده از این هدیه تبلیغاتی ارزان و تاثیرگذار ننموده اید می توانید با مشاورین فروش شرکت هدایای تبلیغاتی ادگیفت جهت دریافت اطلاعات وشرایط سفارش تماس حاصل فرمایید.

۲۱ تیر ۹۶ ، ۲۰:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohsen bahadori

کلاه تبلیغاتی

کلاه تبلیغاتی مانند لباس کارتبلیغاتی و یا تیشرت تبلیغاتی براحتی در معرض دید قرار دارد و مزیت کلاه آنست که چون در بالاترین نقطه از بدن قرار می گیرد حتی از تیشرت تبلیغاتی و لباسهای تبلیغاتی دیگر بهتر عمل میکند و حتی زمانی که فرد نشسته باشد باز هم در میان جمعیت این هدیه تبلیغاتی براحتی دیده  می شود. مزیت و برتری دیگر کلاه تبلیغاتی نسبت به تیشرت استفاده و پوشیدن راحت تر و سریع و آسان آن است.

کلاه تبلیغاتی ، تبلیغی موثر:
برخی از هدایای تبلیغاتی مثل یک خودکار تبلیغاتی زمانی که در حال استفاده نباشند دیده نمی شوند و در واقع تبلیغ ما زمانی در حال نمایش است که خودکار تبلیغاتی در حال استفاده شدن باشد ولی کلاه تبلیغاتی همیشه در حال دیده شدن است و خصوصا با فضای مناسب و بزرگی که بر روی سرتاسر لبه وآفتابگیر کلاه دارد و یا پیشانی و کاسه کلاه براحتی قابل دیده شدن می باشد. فضایی که براحتی از آن میتوان برای نمایش آرم و نام شرکت ، محصول و یا حتی شعار شرکت استفاده برد و چون کلاه تبلیغاتی قابل حمل است براحتی می توانند در مکانهای مختلف و بازارها ، مراکز خدماتی و مراکز خرید مانند یک آگهی رایگان عمل کنند و شاید همین خصایص کلاه تبلیغاتی را به یک هدیه تبلیغاتی کاملا موثر برای شرکت ها و کسب و کارهای گوناگون مبدل ساخته است.

کلاه تبلیغاتی
کلاه تبلیغاتی ، هدیه تبلیغاتی کاربردی:

مهمترین اصل در انتخاب یک هدیه تبلیغاتی کاربردی بودن آنست گاهی هدیه ای با قیمت بالایی تهیه و اهدا می شود و مدتهای طولانی در گوشه ای در حال خاک خوردن است ولی برخی از هدایای تبلیغاتی علیرغم قیمت پایین و ارزان بودنشان، بسیار کارایی دارند و دائماً در معرض دید قرار دارند. کلاه تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی مفید محسوب می گردد و مطمئناً چندین برابر هزینه ای که برای آن شده بازگشت تبلیغی دارد. از کلاه تبلیغاتی می توان در رویدادهای مختلف اجتماعی، سیاسی و خصوصاً ورزشی استفاده نمود چرا که این رویدادها معمولاً در فضای باز و زیر نور خورشید به وقوع می پیوندند و کلاه تبلیغاتی بیشترین نمایش را در چنین فضاهایی خواهد داشت و بی شک چشم هر بیننده ای را جذب خواهد کرد همچنین پخش تلویزیونی این تصاویر و رویدادها تعداد بیننده های تبلیغ شما بر روی کلاه تبلیغاتی را به میلیونها افزایش می دهد.

تولید کلاه تبلیغاتی

کلاه تبلیغاتی ، هدیه متمایز کننده:

در برخی از موارد از کلاه تبلیغاتی برای متمایز شدن و ایجاد تفاوت و یا نشان دادن برند، محصول، شعار یا انگیزه ای بطور جداگانه استفاده می شود مثلاً در گردهمایی که برای حمایت از محیط زیست برگزار می شود می توان لوگو یا شعار یک گروه یا NGO یا سازمان حمایت کننده (اسپانسر) را بر روی کلاه های تبلیغاتی نقش کرد و بدین ترتیب افراد با خواسته و هدف یکسان براحتی دیده شده و از بقیه گروه ها یا افراد متمایز شده و تاثیرگذاری بسیار بالاتری را ایجاد خواهند کرد.

کلاه تبلیغاتی ، پیوند با مد:
کلاه به عنوان پوشاک و قسمتی از لباس همواره در صنعت مد حضور داشته و بهرحال جزء و بخشی از صنعت پوشاک محسوب می گردد. استفاده از کلاه های مد روز و با طرح و دوخت جدید و کلاه هایی  با پارچه های متنوع مثل پارچه های مخمل، پارچه لی، کتان و پارچه های جدید و پرطرفدارتر در تولید این هدایای تبلیغاتی و کلاه های تبلیغاتی بی شک استقبال و میزان تاپیرگذاری از این هدیه تبلیغاتی را دوچندان خواهد کرد.

 تولید کننده کلاه

کلاه تبلیغاتی برتر جامه:

شرکت برتر جامه  با درک اهمیت و میزان تاثیرگذاری مطلوب کلاه تبلیغاتی به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی مفید، اقدام به راه اندازی کارگاهی جهت تولید و دوخت کلاه تبلیغاتی نموده و به عنوان کوچکترین تولید کننده کلاه تبلیغاتی در این صنعت همواره سعی در ارائه محصولات با کیفیت و جدید را نموده است. این مجموعه قادر به تولید کلاه های تبلیغاتی با طرح های جدید و بهترین کیفیت (در حد توانایی و امکانات فنی  که در اختیار داریم) بر اساس نیاز و خواسته های مشتریان می باشد و در تیراژهای بالا امکان تولید نمونه کامل و نهایی نیز وجود دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل نمایید تا نسبت به راهنمایی و ارسال نمونه کارهای مشتریان قبل اقدام نمایند.

  • هرگونه استفاده و برداشت با ذکر لینک و نام سایت ادگیفت بلامانع است.
  • نویسنده : مهرداد رکنی نژاد / کارشناس ارشد تبلیغات بازرگانی
۲۱ تیر ۹۶ ، ۲۰:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohsen bahadori

چگونه بهترین هدایای تبلیغاتی را انتخاب کنیم؟

همیشه در طول سال و خصوصا در اواخر سال، یکی از دغدغه‌های مدیران در شرکتهای مختلف انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب برای شرکت و یا محصولاتشان است. به صورت سنتی، بسیاری از شرکتها در ایران، سررسیدها و تقویم‌های سال نو را به مشتریان و دوستان و شرکای تجاری به عنوان هدیه تبلیغاتی هدیه می‌دهند. شرکتهای تبلیغاتی هم بازار خوبی دارند و انواع خودکار و ساعت و تقویم و جاسوییچی و فلش مموری تبلیغاتی و … را با انواع رنگ بندی و کیفیت های مختلف چاپ روی میز ما و شما قرار می‌دهند و تلاش می‌کنند که ما را متقاعد کنند هزینه هدیه تبلیغاتی در پایان سال، هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است. مدیران و شرکت ها گاهی هزینه‌های سنگینی برای سررسیدها و خودکارها وانواع هدایای تبلیغاتی انجام میدهند و خوب می‌دانیم که هدیه‌ی تبلیغاتی شرکت ، خیلی سریع لا به لای هدایای تبلیغاتی سایر شرکتها گم شده و یا به عنوان دفتر یادداشت، به فرزندان جوانتر خانواده هدیه خواهند شد. به عبارت دیگر، هزینه های تبلیغاتی نوروزی، هزینه‌ای است که اگر انجام ندهیم تاثیر منفی روی ذهن کارمندان و شرکتهای همکار و … دارد ولی اگر این هزینه را انجام هم بدهیم اتفاق خاصی نخواهد افتاد. بدیهی است فرض ما بر این است که طرف مقابل از جمله کسانی نیست که برای هدیه‌ی سال نو، به هر دلیل منتظر تعدادی سکه طلا است و هدیه‌ تبلیغاتی ما صرفاً قرار است با کمترین هزینه بیشترین اثربخشی تبلیغاتی و احساسی را داشته باشد. در اینحالت نکات و موارد مهمی را باید در نوع و انتخاب هدیه تبلیغاتی شرکت مد نظر قرار دهیم:

  •  نکته اول اینکه در محاسبات ذهنی ما انسانها، «پاداش‌های نقدی و مالی» در سرفصل ذهنی «درآمدها» ذخیره می‌شود و به عنوان «هدیه» ثبت نخواهد شد.

    به همین دلیل همچنانکه هدیه، به سادگی جای پاداش مالی را نمی‌گیرد، پاداش مالی هم احتمالاً  جایگزین هدیه نخواهد شد. شاید بن خرید از فروشگاه‌ها و لباس‌فروشی‌ها، کمی از پاداش مستقیم نقدی بهتر باشد، اما همچنان همان اثر را در ذهن مخاطب خواهد داشت.

  • نکته‌ی دومی که می‌بایست در اعطای هدیه تبلیغاتی  مد نظر داشته باشیم این است که هدایای تبلیغاتی نفیسی که از حد مشخصی گران‌تر هستند، الزاماً حس گیرنده را خوب نمی‌کنند.

    به دلیل اینکه گیرنده بلافاصله ترغیب می‌شود ارزش هدیه تبلیغاتی شما را با ارزش خدمات خود مقایسه کند. فرض کنید که یک حسابدار خبره‌ی پاره وقت دارید که در سال گذشته با حسابداری خوب و دقیق، هزینه‌های مالیاتی شما را ده میلیون تومان کاهش داده است. طبیعی است که شما پاداشی مالی برای او در نظر بگیرید.اما اگر در پایان سال، به عنوان هدیه به او یک خودکار «یک میلیون تومانی» بدهید، اولین پرسشی که در ذهن او ایجاد می‌شود این خواهد بود که: «من برای این شرکت ۱۰ میلیون تومان صرفه‌جویی مالی ایجاد کردم و اینها خواستند با یک هدیه‌ی یک میلیون تومانی من را راضی کنند و از زیر بار لطف و منت من خلاص شوند» . ضمن اینکه شما هزینه‌ی سنگینی را برای هدیه متقبل شده‌اید، نارضایتی طرف مقابل افزایش خواهد یافت. اما اگر یک خودکار تبلیغاتی نفیس به او هدیه دهید، احتمالاً‌ این مقایسه ذهنی شکل نخواهد گرفت.

  • نکته‌ی مهمی که به عنوان سومین مطلب باید مورد توجه قرار گیرد، «کاربردی بودن هدیه» در مقایسه با «بار احساسی هدیه» است. این دو ویژگی از یکدیگر جدا هستند.

    ممکن است هدیه‌ای کاربردی و در عین حال احساسی باشد. اما همیشه اینطور نیست. شرکت هایی که آجیل و شیرینی و خوراکی های عید را به کارکنان یا مشتریان و همکاران خود هدیه می دهند، هدیه ای کاربردی و مفید داده اند اما الزاماً بار احساسی زیادی به همراه این هدیه نیست.

  • چهارمین نکته این است که «نمونه محصول خود شرکت» همیشه بهترین هدیه تبلیغاتی نیست.

دریافت کنندگان هدیه، زمانی که هدیه‌ای از محصولات یا خدمات شما را دریافت می‌کنند، همیشه احساس می‌کنند این هدیه ارزش کمتری از میزان واقعی خود دارد. فرض کنید یک آژانس مسافرتی، با قرعه‌کشی به برخی از مشتریان دائمی خود بلیط هواپیما یا کوپن تور نوروزی هدیه کند. به احتمال زیاد دریافت کننده‌ هدیه فکر می‌کند که «صندلی خالی مانده‌ هواپیما» و «تخت خالی مانده‌ هتل» به او هدیه شده است. این در حالی است که آژانس مسافرتی، به هر حال برای این خدمت، هزینه‌های متعدد متحمل شده است. همین مسئله در حوزه‌های دیگر هم صادق است. اگر شما تولیدکننده‌ مواد غذایی باشید و بسته‌هایی از محصولات خود را به دیگران هدیه دهید، عموماً دریافت کننده، ارزش محصول را معادل «قیمت تمام شده و یا حتی کمتر!» ارزیابی می‌کند و فراموش  می‌کند که اگر این محصول را به او نداده بودید، می‌توانستید به قیمت واقعی به مشتری بفروشید.

  • پنجمین نکته اینکه مدیران و کسانی که طبقه‌ اجتماعی کمی بالاتر از سایرین دارند، علاقه‌ای به استفاده از هدایای تبلیغاتی که «نام و لوگوی شما» روی آن درج شده است ندارند.

مثلا یک مدیر ارشد هیچوقت کیف تبلیغاتی که روی آن بصورت واضح نام و لوگویی به عنوان تبلیغ درج و چاپ شده باشد را در انظار و دید افراد دیگر به دست نمی گیرد.

بنابراین شما چهار راه حل دارید:

  • روش ارزان‌تر اینکه هدیه‌ خود را بدون چاپ لوگو و نام تهیه کرده و با کارت تبریک اختصاصی، نام و لوگو و مشخصات خود را به گیرنده یادآوری کنید (مثلاً یک خودکار در بسته‌بندی مناسب اما بدون نام + کارت تبریک با نام و مشخصات).

  • روش کمی گرانتر اینکه نام و لوگوی خود را روی بسته‌بندی حک کنید تا هم مشخصات خود را در ذهن گیرنده ماندگار کنید و هم گیرنده در نهایت بتواند از هدیه‌ شما به راحتی استفاده کند.

  • روش گرانتر اینکه در مورد افراد خاصی که برای شما مهم تر هستند، نام و مشخصات خود آنها را روی محصول (تقویم / ساعت / خودکار) حک کنید. هزینه‌ این روش کمی بالاتر است اما تقریباً این تضمین وجود دارد که هدیه‌ شما هرگز کنار گذاشته نشده و به فرد دیگری هدیه نخواهد شد یا دوختن حروف اول نام فرد بر روی پیراهن، کار بسیار ساده اما اثربخشی است که مطمئنا اثر آن خیلی بیشتر از هدیه کردن یک پیراهن گرانقیمت‌ است.

  • و بالاخره راه اثرگذارتر حک کردن و یا چاپ کردن نام و لوگوی شرکت با اندازه کوچک در قسمت و یا فضایی از هدیه تبلیغاتی که در نظر و نگاه اول دیده نشود مثلا حک در قسمت داخلی یک کیف چرمی مدیریتی یا داخل جلد یک کتاب نفیس یا حک زیر درپوش یک خودکار یا خودنویس نفیس.

  • ششمین نکته این است که برخی هدیه‌ها «چند بار هدیه می‌شوند».

اگر شما یک هدیه‌ مشخص به یک «آقا» بدهید و او از آن هدیه استفاده کند یک بار هدیه‌ خود را داده اید. اما اگر هدیه‌ای بدهید که او به همسر یا دختر خود منتقل کند، هم آن مرد احساس می‌کند که هدیه گرفته و هم همسر یا دختر او خوشحال خواهند بود. شاید منطقی باشد که هزینه کل هدایای تبلیغاتی خود را کمی کمتر کرده اما در کنار آن هدایا، وسیله کوچکی حتی در حد کیف لوازم آرایش یا یک وسیله آرایشی کوچک یا یک گل سفره هفت سین قرار دهید و به این ترتیب سایر افراد خانواده شخص هدیه گیرنده را نیز در هدیه تبلیغاتی خود شریک نموده اید که بی شک ماندگاری و تاثیرگذاری ذهنی بسیار بالاتری را بدست خواهید آورد.

۲۱ تیر ۹۶ ، ۲۰:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohsen bahadori