برتر جامه، تولید کننده تیشرت و لباس کار

۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

بهترین هدایای تبلیغاتی با بیشترین میزان تاثیرگذاری

با افزایش روزافزون تولیدات  محصولات مشابه، شرکت ها برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قبل همواره در حال تلاش اند و بدنبال ابداع و یافتن استراتژی های جدید برای بهتر دیده شدن  و مهمتر از آن باقی ماندن در حافظه مشتریان می باشند. آنها استفاده از استراتژی های بازاریابی تهاجمی برای ارتقاء محصول خود را در اولویت قرار داده که یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین این استراتژی ها استفاده از هدایای تبلیغاتی و تاثیرگذارترین و بهترین هدایای تبلیغاتی برای ایجاد تداوم و ماندگاری در ذهن مشتریان می باشد . در این مطلب به بحث و بررسی در مورد برخی از بهترین هدایای تبلیغاتی با بیشترین میزان تاثیر گذاری می پردازیم.

کلاه و لباس تبلیغاتی:

کلاه توسط بسیاری از مردم برای مقاصد مختلفی استفاده می شود. کلاه تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی است  که می تواند جلب توجه زیادی را به برند و لوگوی شرکت یا محصول شما بوجود بیاورد بخصوص زمانی که طرح لوگوی شما بر پیشانی و قسمت جلوی کلاه چاپ و یا گلدوزی شده و در اولین نظر و برخورد به خوبی نمایان خواهد بود. استفاده از کلاه با کیفیت خوب و مناسب و طرح و مدل جذاب در میزان استفاده اغلب دریافت کنندگان بسیار مهم است و هرچه کیفیت و زیبایی آن بیشتر باشد بالطبع هدیه گیرندگان بیشتر ترغیب به استفاده از آن میشوند و تاثیرگذاری دوچندانی را بدست خواهید آورد حتی در برخی موارد میتوان لوگو را در کناره یا قسمت پشت کلاه تبلیغاتی با اندازه کوچک قرار داد مکان و نوع چاپ لوگوی شما به نوع مخاطب و میزان آشنایی و درک شما از مخاطبین گیرنده هدیه تبلیغاتی شما بستگی دارد و شاید با استفاده از هر دو نوع تبلیغ وبررسی میزان کارایی و تاثیرگذاری هر یک بهتر بتوانید این موضوع را درک نمایید.

تولید کلاه تبلیغاتی

از کلاه و لباس تبلیغاتی بهترین استفاده را میتوان در رویدادهای تبلیغاتی و فعالیت های  اجتماعی کرد و بهترین مورد هدیه تبلیغاتی در این بین بی شک تی شرت تبلیغاتی خواهد بود چرا که بیشترین و بزرگترین میزان نمایش را با چاپ تبلیغ بر جلو، پشت و حتی روی آستین و یقه تی شرت میتوان بدست آورد همچنین دست طراحان برای ایجاد نوآوری و انجام تبلیغات خلاقانه بر روی تی شرت بسیار زیاد است و اگر طراحی و ایده مناسب و زیبایی بر روی تی شرت تبلیغاتی اجرا شود همواره توسط هدیه گیرندگان مورد استفاده قرار خواهد گرفت و این مطلب همان هدف نهایی ما برای استفاده از هدایای تبلیغاتی با بیشترین میزان تاثیرگذاری است. در ذیل نمونه ای از اهمیت طراحی بر میزان تاثیرگذاری هدایای تبلیغاتی را نمایش داده ایم. بزودی در بخشی دیگری که در سایت ادگیفت adgift.ir  بزودی تقدیمتان خواهد شد بنام "  تبلیغات خلاقانه  " بطور مفصل نمونه های مختلف تبلیغات خلاقانه را بررسی و مرور خواهیم کرد.

لیوان تبلیغاتی:

به عقیده من یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی لیوان های تبلیغاتی هستند. مهمترین دلیل استفاده دایم و همیشگی ما از انواع نوشیدنیها در طول روز و خصوصا در هنگام کار و حتی استراحت است و میزان مواجه افراد با این وسیله شاید از تمامی وسایل مورد نیاز زندگی در طول روز بیشتر باشد. دلیل بعدی تنوع بسیار بالا و جذابیت در جنس و شکل و فرم لیوانهای تبلیغاتی و نیز امکان اجرای طرحهای بدیع و خلاقانه بر روی لیوان و نیز قیمت و هزینه تمام شده آن به نسبت تعداد دیده شدن و میزان نمایش و تبلیغ محصول ما ست و همین مزیتها بی شک آنرا تبدیل به بهترین هدیه تبلیغاتی در بین تمامی انواع هدایای تبلیغاتی خاص و خلاقانه و حتی هدایای تبلیغاتی جدید و اختصاصی نموده است.

 


جاکلیدی تبلیغاتی:

جاکلیدی تبلیغاتی یا جاسوییچی تبلیغاتی از جمله هدایای تبلیغاتی ارزان و مفید و ماندگاری هستند که با توجه به هزینه پایین و ارزان بودن ، ماندگاری و میزان تاثیرگذاری تبلیغاتی بالایی دارند. در زندگی روزانه تمامی افراد با هر سن و سال و از هر قشر و جنس و جایگاهی بهرحال مجبور به استفاده از کلیدهای مختلف و گوناگونی هستند و بی شک یک جاکلیدی با جنس ماندگار و مناسب مانند جاکلیدی های فلزی با حک و نقش لوگوی شما می تواند بارها و بارها تکرار و دیده شود حتی امروزه با صرف کمی وقت و هزینه میتوان جاکلیدی هایی با طرح و لوگوی اختصاصی و یا حتی نمونه ای کوچک و زیبا از محصول را بصورت جاکلیدی تولید و توزیع نمود . انواع کارهای خلاقانه در این محصول تبلیغاتی بر جذابیت و میزان تاثیرگذاری آن بر مخاطبین خواهد افزود.

جاسوئیچی ارزان

ساعت رومیزی:

ساعت ها از دیرباز جزیی جدایی ناپذیر از زندگی ما هستند و هیچ مکانی بدون وجود ساعت قابل تصور نیست یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی با توجه به میزان مواجهه و تاثیرگذاری به هزینه بی شک ساعت رومیزی تبلیغاتی است در گذشته و هنوز اولین گزینه ساعت های تبلیغاتی دیواری بودند ولی ساعت های رومیزی با توجه به آنکه خصوصی تر هستند (مثلا روی میز کار شخصی در محل کار یا میزکار در خانه) ارتباط نزدیکتر و احساس عمیقتر و خاصتری را با مخاطب هدف برقرار میکند. تنوع در طراحی و امکانات بی شماری که در کنار این ساعت های رومیزی می تواند وجود داشته باشد مانند جای یادداشت و خودکار، دماسنج و رطوبت سنج، ساعتهای چندزمانه، آلارم و امکانات اطلاع رسانی، قاب عکس، لوازم و ادوات اداری، لوازم التحریر و ... و همچنین تکنولوژی و نوآوریهای علمی که هر روز در طراحی آنها استفاده میشود مانند ساعتهای دیجیتال، ساعتهای آبی، ساعتهای خورشیدی و ... تنوع و نوآوری همیشگی و دایمی را به این هدیه تبلیغاتی خاص هدیه می کند به گونه ای که شما در هر زمانی می توانید یک ساعت رومیزی جدید و خاص و جالب را انتخاب و به مخاطبین هدف هدیه دهید. سطح و فضای مناسب و حتی تکنولوژی های خاص آن برای نمایش تصویر و لوگو و آرم شما باعث جذابیت و ماندگاری بیش از پیش نام تجاری شما در اذهان مخاطبین خواهد شد.

ساعت رومیزی

برای هر گونه کمک در انتخاب و سفارش هدیه تبلیغاتی، مشاورین شرکت هدایای تبلیغاتی ادگیفت Advertising Gift در ساعات اداری بصورت آنلاین در خدمت شما خواهند بود. به یاد داشته باشیم که همیشه بهترین هدیه، باید بر اساس نوع مخاطب، شرایط توزیع، نوع مناسبت و رویداد و میزان بودجه ایی که در نظر داریم انتخاب گردد تا بهترین و بیشترین میزان بازخورد و بازگشت را از جانب مشتریان و مخاطبینمان بدست آوریم.

نویسنده: مهرداد رکنی نژاد / کارشناس ارشد تبلیغات بازرگانی / شرکت ادگیفت / زمستان ۱۳۹۵

۲۵ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۴۱ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohsen bahadori

پاور بانک چیست

پاور بانک و پاور بانک تبلیغاتی چیست و چرا نیاز به آن احساس می شود؟ پیشرفت علم و تکنولوژی در دنیای امروز، استفاده از موبایل و تلفن های هوشمند ، لب تاب و تبلت های هوشمند دارای صفحه لمسی ، استفاده از اپلیکیشن های مختلف و نصب و راه اندازی آنها همگی نیاز به انرژی دایم و در دسترسی را می طلبد و همین مسایل مشکل عمده ی باتری و انرژی باتری همراه و در دسترس را برای کاربران به وجود آورده است . به همین دلیل انواع پاور بانک ها در انواع و حجمهای مختلف جهت این نیاز مهم و روزمره وارد زندگی روزمره ما شده اند. در این بخش درباره پاور بانک ، انواع پاور بانک و ویژگیهای پاور بانک ها مطالبی را تقدیم حضورتان می نماییم.
شاید زیاد برای شما پیش آمده که شارژ تلفن همراه ، تبلت یا لپ تاپ در میانه روز و درست در زمانی که نیاز مبرمی به انجام کاری دارید تمام شده و امکان دسترسی به منبع انرژی برای شما میسر نیست و ممکن است در حرکت یا وسیله نقلیه یا فضای نامناسبی باشید. ساده ترین بهترین و سریعترین  راه حل استفاده از دستگاهی قابل حمل و پرتابل است که در صورت نیاز ، شارژ و انرژی مورد نیاز دستگاه شما را تامین کند.

پاور بانک یا شارژر همراه وسیله ای است که با داشتن یک یا چند باتری جداگانه انرژی برق مورد نیاز را در خود ذخیره می کند تا در مواقع مورد نیاز بتواند دستگاه شما را شارژ نماید . این دستگاه در اندازه ها ، اشکال و ظرفیت های بسیار متنوع و گوناگونی برای کاربردها و مصارف مختلف ساخته می شوند. برای شارژ پاور بانک نیازی به شارژر مخصوص و متفاوتی نیست و از انواع شارژر موبایل و تبلت می توان جهت شارژ خود پاور بانک استفاده کرد. طول عمر و میزان ظرفیت پاوربانک ها بسته به نوع باتری های مورد استفاده، متفاوت است. پاوربانک های تبلیغاتی نیز با در نظر گرفتن همین موارد و نیاز مخاطب و استقبال آنها از این قابلیت می تواند گزینه بسیار مناسب و ماندگار و کارایی در بین هدایای تبلیغاتیداشته باشد. زیبایی و تنوع بسیار زیاد پاور بانک های تبلیغاتی نیز امکان انتخاب بسیار زیادی را برای شرکت ارایه دهنده هدیه تبلیغاتی محیا می نمایند.

انواع باتری پاور بانک
1- باتری نیکل کادمیوم: این باتریها چگالی انرژی پایینی دارند و ظرفیت آن ها در صورت اتصال به برق قبل از تخلیه کامل به مرور کم میشود که به این خاصیت مموری افکت گفته میشود ( Memory effect ).
2- باتری لیتیوم یونی : چگالی انرژی آنها دو برابر باتریهای نیکل کادمیومی است و اثر Memory effect  را هم ندارند.
3- باتری لیتیوم پلیمری lipol : چگالی انرژی در این نوع باتری پایین تر است.

ظرفیت و حجم پاور بانک
ظرفیت پاور بانک ، میزان و اندازه شارژی که در باتری پاور بانک قرار داردرا نشان میدهد که با واحد mAh  میلی آمپر در هر ساعت ) سنجیده می شود. برای مثال ظرفیت واقعی یک پاور بانک ممکن است 90% ظرفیت اعلام شده باشد . زیرا مقداری انرژی صرف جا به جایی شارژ از پاور بانک به تلفن همراه می شود.

ظرفیت پاور بانک روی زمان شارژدهی تاثیرگذار است؟ پاسخ ساده ای که به این پرسش می توان داد ، خیر است . عامل تاثیرگذار روی سرعت شارژدهی با جریان خروجی سنجیده می شود نه ظرفیت. جریان خروجی از ۵۰۰mA تا ۱۰۰۰mA می باشد. جریان خروجی دو پاور بانک با ظرفیت های متفاوت ، یکی باشند را در نظر بگیرید . از لحاظ تئوری در مدت زمان مثلا یک ساعت یک تلفن همراه باید به یک میزان شارژ کنند.

دسته بندی پاور بانک
پاور بانک ها از لحاظ ظرفیت و کاربرد به چهار گروه اصلیEconomy class   Business class ,  Special class ,  و luxury class    تقسیم بندی می شوند.
Economy class : پاور بانک های این دسته قیمت کم و نهایت ظرفیت رایج آن ۲۲۰۰mAh می باشد. به طور کلی می توان گفت ظرفیت آن ها زیر ۳۰۰۰mAh است . این دسته از پاور بانک ها برای شارژ تلفن همراه در مواقع ضروری مناسب می باشند و مزیت این مدل از پاور بانکها اندازه کوچک و وزن کم آنهاست به گونه ای که براحتی آنها را میتوان در جیب قرار داد و همه جا همراه خود داشت.

 پاور بانک ارزان پاور بانک خاص

Business class : این پاور بانک ها قیمت بالاتری نسبت به دسته ی قبلی دارند و از لحاظ تئوری قادر به شارژدهی بیش از یک دستگاه می باشند. ظرفیت آن ها ۳۰۰۰mAh تا بیش از ۱۰,۰۰۰mAh می باشند. این دسته از پاور بانک ها برای شاژر تلفن همراه و تبلت مناسب است. بیش تر این نوع پاور بانک ها دارای دو پورت می باشند.یکی برای تلفن همراه و دیگری برای تبلت و یا iPad .با خروجی آمپرهای متفاوت.

 پاور بانک

Special class : پاور بانک های این دسته فقط برای شارژ تلفن همراه و تبلت نمی باشد ، برخی از آن ها توانایی شارژ نوت بوک و حتی باتری ماشین را نیز دارند . قیمت و ظرفیت این پاور بانک ها از دو دسته ی بالا به مراتب بیش تر است و بالطبع اندازه و وزن آنها نیز بسیار زیاد است به گونه ای که براحتی قابل حمل نمی باشند و بهتر است در قسمتی از خودرو و یا وسایل مسافرت جایی برای آنها در نظر گرفت.

پاور بانک ظرفیت بالا

luxury class    : این گروه از پاور بانکها حجمهای متفاوتی را می توانند داشته باشند و بیشتر برای استفاده های لوکس و اهدای هدایای ویژه به مخاطبین خاص مورد استفاده قرار میگیرند و علاوه بر پاور بانک و شارژ موبایل قابلیتهایی مانند چراغ مطالعه یا نمایشگرهای خاص و یا مانند پاور بانک های خورشیدی یا پاور بانک سولار قابلیت شارژ بوسیله نور خورشید را دارند.

پاور بانک خورشیدی پاور بانک چرمی

مدت زمان لازم برای شارژ شدن خود پاور بانک بسته به ظرفیت و جریان ورودی متفاوت است . برای مثال پاور بانک های ۲۲۰۰mAh بین ۲ تا ۳ ساعت و پاور بانک های ۶۶۰۰mAh بین ۳ تا ۵ ساعت زمان برای شارژ خود لازم دارند. پاور بانک ها را هم از طریق پریز برق به صورت مستقیم و هم توسط کامپیوتر قابل شارژ است. البته مدت زمان لازم برای شارژ شدن توسط کامپیوتر به مراتب بیش تر است. عمر پاور بانک ها نیز به ظرفیت و کلاس آن ها بستگی دارد و دربازه ی ۳۰۰ تا ۵۰۰ بار شارژ شدن ، متغیر است. اگر قصد دارید تا پاور بانک را برای مدت زمان طولانی استفاده نکنید ، شارژ آن نباید از ۵۰% کم تر باشد ، زیرا که رعایت نکردن این نکته خود عاملی برای کاهش طول عمر باتری می باشد . نکته ی دیگری که در نگهداری پاور بانک باید در نظر داشت ، این است که نباید در محیطی خیلی سرد و یا خیلی گرم قرار داشته باشند. در هنگام خرید نیز این نکته حائز اهمیت است که پاور بانک هایی که از کارخانه خارج می شوند بین ۳۰ تا ۴۰ درصد شارژ دارند ، قبل از استفاده حتما بگذارید تا کامل شارژ شوند.

۲۵ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohsen bahadori

مقاله

 

کلاه تبلیغاتی

کلاه تبلیغاتی مانند لباس کارتبلیغاتی و یا تیشرت تبلیغاتی براحتی در معرض دید قرار دارد و مزیت کلاه آنست که چون در بالاترین نقطه از بدن قرار می گیرد حتی از تیشرت تبلیغاتی و لباسهای تبلیغاتی دیگر بهتر عمل میکند و حتی زمانی که فرد نشسته باشد باز هم در میان جمعیت این هدیه تبلیغاتی براحتی دیده می شود. مزیت و برتری دیگر کلاه تبلیغاتی نسبت به تیشرت استفاده و پوشیدن راحت تر و سریع و آسان آن است....ادامه مطلب...
22
 
خرداد
 
1396
 

آشنایی با گلدوزی روی پوشاک

یکی از مهمترین مسایل در تولید هدایای تبلیغاتی برای تولیدکنندگان هدایای تبلیغاتی انتخاب بهترین روش و تکنیک برای چاپ و نمایش طرح و لوگوی شرکت تبلیغ کننده است و باید بهترین تکنیک برای بیشترین ماندگاری و میزان اثربخشی بر روی یک هدیه تبلیغاتی استفاده گردد. یکی از گزینه های مورد انتخاب خصوصاً بر روی مواد پارچه ای و تولید هدایای تبلیغاتی پارچه ای مانند کلاه تبلیغاتی، تیشرت تبلیغاتی، انواع لباس کار ، کاپشن ، جلیقه، پیشبند و ست های دستگیره آشپزخانه و مواردی از این دست گلدوزی بر روی پارچه می باشد....ادامه مطلب...
06
 
خرداد
 
1396
 

انواع پارچه

انواع الیاف :الیاف طبیعی : پشم ، پنبه ، ابریشمالیاف مصنوعی : ریون ، نایلون و پلی استرالیاف طبیعی :پنبه ((Cotton:1- الیاف پنبه ای هادی حرارت هستند و حرارت بدن را به بیرون منتقل می کنند در نتیجه خنک هستند .2- به راحتی لکه گیری و شسته می شوند .3- در برابر ساییدگی مقاوم هستند .4- پس از استفاده اگر خوب خشک نشود ، بوی عرق بدن در آن باقی می ماند ....ادامه مطلب...
06
 
خرداد
 
1396
 

آشنایی با چاپ سیلک

چاپ سیلک اسکرین (Silk Screen) چاپ سیلک‌اسکرین، چاپ اسکرین تکنیکی در چاپ است که بر اساس تکثیر بوسیله استنسیل یا شابلون طراحی شده است. در این روش از پارچه توری ظریفی که در قدیم پارچه ای ابریشمی بود برای ساخت کلیشه استفاده میشده و به همین دلیل به این چاپ چاپ سیلک گفته می شود. ابتدا از طرح مورد نظر تصویری سیاه و سفید بر روی کاغذ شفاف یا فیلم لیتوگرافی تهیه میشود و سپس آنرا بر روی تور ابریشمی که سطح آن با مواد ژلاتینی حساس به نور آغشته گشته و بر روی قالب یا چهار چوبی از جنس چوب یا فلز قرار می ...ادامه مطلب...
02
 
خرداد
 
1396
 

تی شرت تبلیغاتی متناسب با جنسیت

تولید تی شرت تبلیغاتی و لباس های تبلیغاتی یکی از پرطرفدارترین و عمومی ترین هدایای تبلیغاتی است که امروزه مورد استفاده تبلیغات کنندگان قرار میگیرد ولی باید همواره این مطلب را مد نظر قرار داد که همراه با تیشرت و لباس کار تبلیغاتی چه تاثیر و پیامی را به مخاطبین خود منتقل می کنیم و حتماً می بایست برنامه تبلیغاتی مشخصی را دنبال نماییم....ادامه مطلب...
۰۴ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohsen bahadori

مقالات


چگونه بهترین هدایای تبلیغاتی را انتخاب کنیم؟

همیشه در طول سال و خصوصا در اواخر سال، یکی از دغدغه‌های مدیران در شرکتهای مختلف انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب برای شرکت و یا محصولاتشان است. به صورت سنتی، بسیاری از شرکتها در ایران، سررسیدها و تقویم‌های سال نو را به مشتریان و دوستان و شرکای تجاری به عنوان هدیه تبلیغاتی هدیه می‌دهند. شرکتهای تبلیغاتی هم بازار خوبی دارند و انواع خودکار و ساعت و تقویم و جاسوییچی و فلش مموری تبلیغاتی و را با انواع رنگ بندی و کیفیت های مختلف چاپ روی میز ما و شما قرار می‌دهند و تلاش می‌کنند ک...ادامه مطلب...
28
 
اردیبهشت
 
1396
 

لیوان تبلیغاتی، تبلیغی برای نوشیدن

بی شک همه ما در طول روز بارها از لیوان، ماگ و لیوان های تبلیغاتی استفاده می کنیم . چای و قهوه از پر طرفدارترین نوشیدنیها در جهان هستند و در کشور ما نوشیدن چای قسمتی جدانشدنی از زندگی و فرهنگ ما را تشکیل می دهد. لیوان های تبلیغاتی در اشکال ، طرح ها و جنس های بسیار متنوعی مانند لیوان پلاستیکی، لیوان سرامیکی، لیوان شیشه ای ، لیوان چینی، لیوان کاغذی، لیوان فلزی و ماگ وجود دارند و در هر مکانی دیده می شوند....ادامه مطلب...
03
 
فروردین
 
1396
 

تبلیغات برتر جهانی 3

هدایای تبلیغاتی ادگیفت: سومین بخش از مجموعه " تبلیغات برتر جهانی " را تقدیم حضورتان می نماییم. 1- ابزار صنعتی Black Decker Concept (مفهوم) : قدرت بینهایت Technique (روش و تکنیک) : جایگزینی توضیح : به قدرت موتور هواپیما ________________________________________________________________________ 2- خطوط هواپیمایی British Airways Concept (مفهوم) : امنیت و آرامش Technique (روش و تکنیک) : تلفیق و ترکیب توضیح : خط سیر و مسیر خطوط هوایی با خط چشم بسته ترسیم شده....ادامه مطلب...
27
 
اسفند
 
1395
 

اصول بازاریابی کاتلر - قسمت دوم

برنامه ریزی استراتژیک مستلزم تهیه یک خط مشی برای بقا و رشد بلند مدت سازمان است واین برنامه نقش بازاریابی و اصول بازاریابی در شرکت را تعین کرده وتفکر سیستماتیک را برای فعالیت بهتر جهت نیل به اهداف شرکت نهادینه می کند. برای بررسی ساختار تفکر سیستمی باید دانست که یک سیستم مجموعه ای از اجزای مختلف با کارکردهای متفاوت بر اساس وظایف تعریف شده و تعامل مداوم اجزا برای نیل به یک هدف مشترک است....ادامه مطلب...
14
 
اسفند
 
1395
 

اصول بازاریابی کاتلر - قسمت اول

سالها پیش در سایتی با نام تبلیغ سیتی مجموعه مقالاتی پیرامون تبلیغات ، بازاریابی ، فروش و مبانی مدیریت سازمانی و تجاری را گردآوری و منتشر می نمودیم و یکی از مقوله های پر طرفدار مباحث بازاریابی و خصوصاََ اصول بازاریابی بود. در آنجا به کمک چند تن از دوستان و اساتید کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر (که از بزرگان این علم و به نوعی پدر علم بازاریابی به شمار می آیند) را جهت مدیرانی که فرصت کمتر و زمان کوتاهتری برای مطالعه دارند ، بصورت خلاصه و جمع بندی شده در اختیار عزیزان قرار میدادیم که نیمه کاره ماند...ادامه مطلب...
28
 
بهمن
 
1395
 

پاور بانک چیست؟

پاور بانک و پاور بانک تبلیغاتی چیست و چرا نیاز به آن احساس می شود؟ پیشرفت علم و تکنولوژی در دنیای امروز، استفاده از موبایل و تلفن های هوشمند ، لب تاب و تبلت های هوشمند دارای صفحه لمسی ، استفاده از اپلیکیشن های مختلف و نصب و راه اندازی آنها همگی نیاز به انرژی دایم و در دسترسی را می طلبد و همین مسایل مشکل عمده ی باتری و انرژی باتری همراه و در دسترس را برای کاربران به وجود آورده است ....ادامه مطلب...
08
 
بهمن
 
1395
 

بهترین هدایای تبلیغاتی با بیشترین میزان تاثیرگذاری

با افزایش روزافزون تولیدات محصولات مشابه، شرکت ها برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قبل همواره در حال تلاش اند و بدنبال ابداع و یافتن استراتژی های جدید برای بهتر دیده شدن و مهمتر از آن باقی ماندن در حافظه مشتریان می باشند. آنها استفاده از استراتژی های بازاریابی تهاجمی برای ارتقاء محصول خود را در اولویت قرار داده که یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین این استراتژی ها استفاده از هدایای تبلیغاتی و تاثیرگذارترین و بهترین هدایای تبلیغاتی برای ایجاد تداوم و ماندگاری در ذهن مشتریان می باشد ....ادامه مطلب...
03
 
بهمن
 
1395
 

تبلیغات برتر جهانی 2

هدایای تبلیغاتی ادگیفت: دومین قسمت از تبلیغات برتر و جذاب و بهترین ایده های خلاقانه در طراحی تبلیغات برندهای برتر و معروف را تقدیم حضورتان می نماییم. 1- سس کچاپ HEINZ Concept (مفهوم) : بسیار با ارزش Technique (روش و تکنیک) : ایجاد ارزش توضیح : جابجایی غذای اصلی با سس. ________________________________________________________________________ 2- باغ وحش بوینوس آیرس Concept (مفهوم) : بسیار قدیمی و با قدمت Slogan (شعار تبلیغاتی) : 115 years Technique (روش و تکنیک) : همانند سازی توضیح : چین و...ادامه مطلب...
28
 
دی
 
1395
 

تبلیغات برتر جهانی 1

هدایای تبلیغاتی ادگیفت: با توجه به هدف مدیریت سایت ادگیفت به عنوان مرکزیتی برای کمک به مدیران و صاحبان مشاغل و خدمات و بالا بردن سطح مدیریت و مدیریت تبلیغات بصورت حرفه ای و علمی و به خواست بسیاری از دوستان از این به بعد سعی می شود تا نمونه هایی از بهترین تبلیغات کالا و خدمات در جهان و خلاقانه ترین و تاثیرگذارترین کمپین ها و برنامه های تبلیغاتی را در بخشی بنام تبلیغات برتر جهانی حضور شما معرفی و در حد توان و فرصت به تجزیه و تحلیل آنها بپردازیم....ادامه مطلب...
26
 
دی
 
1395
 

چاپ سیلک چاپی برای هدایای تبلیغاتی

چاپ سیلک اسکرین (Silk Screen) چاپ سیلک‌اسکرین، چاپ اسکرین تکنیکی در چاپ است که بر اساس تکثیر بوسیله استنسیل یا شابلون طراحی شده است. در این روش از پارچه توری ظریفی که در قدیم پارچه ای ابریشمی بود برای ساخت کلیشه استفاده میشده و به همین دلیل به این چاپ چاپ سیلک گفته می شود. ابتدا از طرح مورد نظر تصویری سیاه و سفید بر روی کاغذ شفاف یا فیلم لیتوگرافی تهیه میشود و سپس آنرا بر روی تور ابریشمی که سطح آن با مواد ژلاتینی حساس به نور آغشته گشته و بر روی قالب یا چهار چوبی از جنس چوب یا فلز قرار می ...ادامه مطلب...
۰۴ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohsen bahadori

ساک دستی پارچه ای

ساک خرید و ساک دستی های تبلیغاتی یکی از انواع هدایای تبلیغاتی هستند که در مراسم ، سمینار، کنفرانس و یا نمایشگاه و فروشگاه می توانند مورد استفاده قرار گیرند و با توجه به تنوع جنس و قیمت در تولید و ساخت انواع ساک دستی تبلیغاتی و مقرون به صرفه بودن این هدیه تبلیغاتی و نیز وجود فضایی بسیار خوب برای تبلیغات بر روی ساک دستی آنرا نسبت به سایر هدایای تبلیغاتی متمایز می سازد. ارزانترین ساک دستی تبلیغاتی ، ساک دستی های نایلونی یا نایلکسی هستند ، ساک دستی های مقوایی و ساک دستی سوزنی نیز ارزان بوده و با امکان طراحی و چاپ در تمامی سطح می توانند تاثیرگذاری تبلیغاتی بسیار خوبی داشته باشند ولی بدلیل جنس آن ، طول عمر و استقامت کمتر و کوتاهتری نسبت به سایر ساکهای دستی تبلیغاتی دارند، ساک دستی های سوزنی یا ساک دستی های پارچه ای طول عمر و استقامت بیشتری دارند ولی در امکان چاپ و نیز استفاده از طرح و رنگ محدودیت بیشتری نسبت به ساک دستی مقوایی دارند و در آخر ساک دستی های برزنتی تبلیغاتی دارای استحکام و طول عمر بسیار بالاتری بوده و نیز وزن بسیار بالایی را می توانند حمل و نگهداری نمایند ولی به ترتیب قیمت تمام شده بالاتری را نیز دارند.

۰۴ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohsen bahadori

جعبه پذیرایی

میهمان نوازی از قدیم الایام از خصوصیات خاص ایرانیان بوده و یکی از مسایل مهم در پذیرایی ، استفاده از وسایل زیبا و ملزومات پذیرایی ارزشمندیست که میزبان جهت پذیرایی از میهمانان خود بکار میگیرد. جعبه پذیرایی و انواع جعبه های پذیرایی چوبی با طراحی زیبا و اشکال جذاب و امکان قرار  گیری انواع محصولات جهت پذیرایی شایسته از میزبان خصوصا برای مدیران و دفاتر کاری گزینه قابل قبولی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی نفیس و کارامد با ماندگاری بالا می تواند به شمارآید، هدیه ای با ارزش که همزمان برند شما را برای میهمان و میزبان به نمایش می گذارد.

۰۱ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohsen bahadori

پاور بانک

همراه با استفاده روزافزون از تلفنهای همراه و تبلت و لب تاب و سایر تکنولوژیهای پرتابل نیاز به منبعی جهت شارژ سریع و مجدد آنها در حین حرکت و کارهای روزمره بیشتر و بیشتر احساس می شود. Power Bank یا منبع تغذیه همراه، بدلیل حجم و وزن کم انتخابی مناسب جهت رفع این نیاز می باشد و همینطور به عنوان هدیه تبلیغاتی بسیار مفید و کارا به عنوان یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی گزینه ای مناسب به نظر میرسد. پاور بانک ها با حجمهای مختلف و تنوع و زیبایی در طراحی، مثل پاور بانک چرمی ، پاور بانک خورشیدی یا سولار، پاور بانک بک لایت و انواع پاوربانک های با قیمت های مختلف ، سلایق مختلف مخاطبان را پوشش می دهند .

               
۰۱ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۲۳ ۱۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohsen bahadori